Реєстрація документів
Дорогі отці, дорогі парафіяни, провидінням Господнім в Україні непосильними трудами президента України Петра Порошенка, Верховної Ради України і титанічними трудами Вселенського Патріарха Варфоломія в Україні сформувалася Православна Церква України на основі УПЦ КП, УАПЦ і УАПЦ МП. Закликаємо всіх християн об’єднатися в єдину помісну Православну Церкву, щоб нас не використовували політики, руйнуючи між нами мир і злагоду, вносячи в суспільство чужу українському народу політику. Запрошуємо всіх ввійти в Православну Церкву України.
Для реєстрації в органах державної адміністрації необхідні наступні документи (завантажити):
- Протокол зборів парафії,
- Статут парафії,
- Заява, з прізвищами, іменами та по-батькові членів релігійної громади,
- Заява з даними паспорта і місцем проживання.
Всі документи релігійна громада готує в чотирьох екземплярах. Чинність протоколу зборів релігійної громади затверджує представник місцевої влади (сільський голова або секретар). Якщо місцева влада не згодна з рішенням громади, то це не є перешкодою для реєстрації —єпархіальне управління документи приймає. Після цього документи реєструються у нотаріуса і подаються в Обласну держадміністрацію.
Якщо в адміністрації не будуть марнувати час, то за днів десять документи повинні бути готові.
Нехай Господь допоможе нам бути єдиними в Ісусі Христі ієдиними в Українській Державі.